Saturday, August 16, 2008

Ledband bytes

Finnes: Ledband vrist, höger fot, bättre begagnat. Passar bäst fötter strl 34-36.

Sökes: Motsvarande, dock ett par-tre centimeter kortare.

Jag stukade foten på matchen. Det gjorde ont. Det var den där foten jag stukade så rejält i vintras, så jag blev ganska ledsen. Har ingen lust att ha en sån där fot som man håller på att tejpa och stuka upp stup i kvarten. Jag menar, det hjälper ju inte att göra tåhävningar och vara stark i fotlederna om problemet är att man trampar på andra människors fötter.

Det var extra synd eftersom det var en rolig match att spela. Tempot var inte så högt och de hade ingen forward direkt på min kant, så jag hängde med över förväntan. Jag spelade nästan hela första och så började jag i andra, blev visserligen trött och ville byta, men det hann jag inte förrän jag pajade foten och fick krypa av.

Det gjorde faktiskt riktigt ont då, men nu känns det inte så illa. De behövde folk till a-lagsmatchen nästa helg med, plus att vi har b-lagsmatch på söndagen som jag verkligen vill spela, så jag hoppas verkligen att fotskrället shapar upp sig. Dessutom har vi ju träningsmatch med innebandyn på lördagen (så det vette sjutton hur det blir med a-lagsmatchen i fotboll oavsett), och det går ju inte an att missa när man har längtat så länge.

Sitter hemma och ser på Vantage Point. Tyvärr inte imponerad, så jag bloggar i stället.

No comments: