Tuesday, August 5, 2008

Korrekt klädsel

Innan jag gick på semester så satt jag ju en hel del i labbet med min testrigg. Det gick sådär, ibland bra och ofta dåligt (jag har faktiskt ingen CAN-vana), till sista dagen när Peter kom och vi fick allt att fungera. Det som främst krävdes var att trissa upp strömmen lite, något jag inte riktigt vågat mig på av rädsla för brända komponenter.

Nu så här i efterhand är jag lite missnöjd med att jag inte klarade av det själv. Visst, jag hade ett gott skäl, men ändå. Och det som stör mig änu mer är att jag misslyckades iklädd kjol och små klackar. Å ena sidan vägrar jag påstå något så fånigt som att min klädsel påverkar mitt arbetsreslutat, men å andra sidan hade det känns bättre att inte fatta något iklädd jeans.

Så i fortsättningen ska jag alltid ha byxor på mig om jag har labbaktivitet inplanerad.

No comments: