Thursday, August 7, 2008

Stockholm i helgen

Imorgon drar jag. Norrut. Vi skulle ju ha åkt ut till Räfsnäs, men vädret ska bli så kasst att vi stannar i Stockhom i stället.

Det ska bli kul, jag har ju inte varit alls mycket i Stockholm... Fast jo, jag har ju egentligen varit rätt ofta i Stockholm de sista åren (åtminstone jämfört med åren innan det), men inte så mycket i taget, och oftast med så specifika uppdrag att jag inte har haft tid för så mycket annat. Dra runt och gå i affärer, äta mat och leka turist har det inte blivit så mycket av. Alltså ska det bli roligt att få tid med det nu. Visserligen kommer det att regna, så utomhusaktiviteter går ju bort, men ändå.

När jag kommer imorgon kväll ska jag träffa Jenny, kul. Johan kommer ju med flyget till Arlanda först halv tio, och även om Johans mormor berättade att jag var hjärtligt välkommen till henne och vänta, så väljer jag nog hellre att tillbringa en fredagskväll med en 29-årig brutta framför en 84-årig tant.

No comments: