Sunday, August 3, 2008

Mamma Mia!

Igår var jag och såg Mamma Mia för tredje gången (en gång i London, en gång i Stockholm och på Scandinavium igår). Tycker fortfarande att det är fantastiskt, och jag tror att Johan också tyckte att det var helt okej.

Efteråt träffade vi Emelie och Svenn och åt på Tara's. Bra ställe. Maten var billig fast vinet lite dyrare. När vi var nöjda med det tog vi en sväng till takterassen på Scandic Rubinen och satt där och drack ännu dyrare vin. Så småningom kände jag och Johan av fredagskvällens strapatser lite väl mycket, så vi drog och kom hem vid tolv eller nåt. Ganska lagom.

Idag har jag inget inplanerat mer än att plantera om ett par blommor och packa upp väskor. Diska och vika tvätt hann jag med nästan före fru... Brunchen, menar jag. Fast nu har vädret börjat spricka upp lite, så jag tror nog att jag ska unna mig en stund på balkongen med min bok först.

No comments: