Monday, June 30, 2008

Alla ingenjörers idol

Idag gjorde jag något mycket viktigt på jobbet: Bytte bakgrundsbild på datorn. Jag har ju till och med fått lära mig på nån av alla töntiga introkurser hur man gör, så jag tyckte att det var bäst att praktisera. Den här blev det:


MacGyver!!! 80-talets stora hjälte, alla Emiliors våta dröm (säkert en och annan Emil som drömmer också) och den enda man som kan bära upp en hockeyfrilla. Jättefint blev det. Dessutom matchar den min jobbmobil - den har naturligtvis MacGyver-vinjetten som ringsignal.

I övrigt har jag försökt sätta fart på projekt För Linda Tillbaka Till De Vältränades Skara genom att spela en och en halv timmes innebandy på Fysiken. Kommer garanterat att kännas imorgon.

3 comments:

JenJen said...

Ibland är du sådär härligt Chalmers-nördig Linda ;D Haha, sjukt kul!!!

Jh said...

Hehe... Fast erkänn att de har slaktat bilden med den där skumma läskburken eller vad det är, den nere till höger?

Lindchen said...

Okej, det var jag som kommenterade, inte Johan. Råkar bara sitta på hans dator.