Wednesday, June 25, 2008

Leverantörsmöte

Idag har vi haft möte med Delphi, våra underleverantörer. Två glada tyskar var det, och det kommer fler i morgon. Speciellt den ena såg supertysk ut: Gråsprängt, rödlätt hår med matchande mustasch, liten grisnäsa, rödblommig hy och gigantisk ölmage. Jag har svårt att inte föreställa mig honom i Lederhosen med en sejdel i handen.

Ikväll tänkte jag träna fotboll. Det verkar ju bli a-lagsmatch på söndag (GSIF:s sommarsjuka har slagit till igen, då får de spela med gamlingarna), så jag tänkte att det var bäst att träna åtminstone en gång först. Så vitt jag kan se så är vi nio anmälda - det är bara sommarträning - så med lite tur överlever jag första kvarten.

Ser dock inte fram emot att behöva ta mig fram och tillbaka till Fysiken. Dit kanske är okej, men jag har fortfarande parkeringsångest efter incidenten med betonggrannen.

No comments: