Saturday, June 28, 2008

Ledig lördag

Idag tänkte jag få så där jättemycket gjort, eftersom jag hade en hel dag utan något planerat. Johan är dessutom på Metaltown och har varit det största delen av dagen, och då blir jag oftast mycket mer effektiv än vanligt.

Fast så himla mycket har det inte blivit. Jag har dammsugit, städat badrummet (men bangade badkaret), gått ner på stan och lämnat tillbaka min jacka som var trasig, letat efter storlek S på den där snygga Bondelidjackan som finns på MQ:s rea (det misslyckades), köpt jordgubbar, fikat med Erik Lundesjö och ätit upp jordgubbarna ihop med en burk keso. Nu ser det här iofs rätt mycket ut, men det känns inte så... Förresten, packat upp typ sista flyttlådan. Det är bra.

Däremot blev det inget joggat. Det passade inte riktigt in. Fast det blev ganska mycket promenerande fram och tillbaka till och på stan.

No comments: