Wednesday, July 9, 2008

Rekordträning

På sommarträningen idag var vi 24 stycken. Jag tror aldrig att vi har varit så många på någon träning under alla mina... Sju?!?!?! Sju??? Har jag spelat sju säsonger i GSIF?? Oj, det är nog så... Det är ju helt sjukt!!!

Nä, det var ett sidospår. Rekord var det i alla fall. Det löstes utmärkt med fyra lag med sex pers i varje, och så spelade vi en sjumanna miniturnering. Jättekul, men jag klarade ju bara en timme innan de nya fina röda skorna började skava igen. Det är något magiskt med mina fötter, de stöter bort Compeed. Undrar om jag vore intressant för dem i någon studie??

Och nu är jag hemma igen och tänkte ägna mig åt kroppsvård innan jag ska krypa ner i sängen med en god bok. Lånade en till Infotiv-bok idag (fast det är inte den jag läser just nu). Tycker om servicen med gratis böcker på jobbet.

No comments: