Tuesday, September 30, 2008

Innebandy hela veckan

Det är en intensiv innebandyvecka nu. Träningsmatch igår, idag, träning på torsdag (som jag visserligen inte kan gå på eftersom jag ska in på sömnundersökning), myskväll på fredag och så seriepremiär på lördag.

Matchen igår var väl rätt lugn. Vi spelade väldigt fint, det kändes bra. Själv var jag lite missnöjd över att de fick in två mål på tre chanser, men det första var ett fint skott, och det andra var en väldigt trasslig situation där bollen studsade upp och över mig i en båge. Lurt.

Ikväll möter vi IBK Göteborg, seriekollegor. Hoppas vi vinner, och att jag får göra många räddningar. Hjälmen är jättefin och sitter som gjutet, förresten.

Har redan gjort två av fem set av dagens armhävningar. Gör lite ont i baksidan av höger överarm, men i övrigt märker jag en förvånansvärt snabb förbättring. Fint.

No comments: