Sunday, September 28, 2008

Bröllop i Uddevalla

Så, nu är vi hemma igen. Fast det var tveksamt hur det skulle lösas ett tag, eftersom Johan inte kände sig körduglig och jag inte ville köra eftersom jag är kass på det och var endast nödtorftigen mindre bakis. Fast det löste sig till sist. Nu har det ätits kebabpizza i omgångar, mmm.

Gustafberg var ett väldigt fint gammalt sekelskiftesställe. Bröllopet var bra och lagom okonventionellt. I morse när vi skulle åka från vandrarhemmet hittade jag till exempel en av de under natten utdelade lösmustascherna fastkletad under min sko. Anmärkningsvärt gott vin till maten var det också, och jättebra mat. Tack för det, Ellinor och Christer!

Har sovit en hel del på eftermiddagen, men nu ska jag nog snart gå och lägga mig på riktigt. Har tjugo armhävningar att göra först, bara.

No comments: