Monday, May 18, 2009

GSIF - Härryda 13-0

Tja - vad ska man säga. Härryda var ju inte så bra. Ändå hade vi bara 3-0 i paus, dock efter ett äkta hattrick av Hartan. Två mål på egen hand och ett tredje klockrent på nick på Hannas hörna.

Men sen lossnade det, och för att göra en lång historia kort så blev det 13-0. Tur att domaren har betalt för att räkna, för jag tappade bort mig helt. Trots alla dessa mål så gjorde förstås inte jag några. En stenhård boll i stolpen var det närmsta jag kom. Fast det var trots allt lite roligt, jag fick tid att känna på bollen och jag kunde ta flera långa löpningar. Sen är det väl inte dökul i längden att spela mot ett lag som förmodligen just har börjat spela seniorfotboll.

Roligast av allt var förstås att få spela med Louise igen. Himla kul att träffa henne! Och hon förnekar sig inte, det är klart att hon höll sig framme och satte in ett mål...

No comments: