Monday, May 11, 2009

Fortsatt karriär

För en vecka sen gjorde jag ju debut som quizmaster på Bishop's. Det var lite för få rätt i medel, men vinnarna (Johanna och Erika...) fick 27.5 poäng av 30, så jag vet inte hur jag skulle ha gjort det annorlunda.

Idag träffade jag i alla fall Bryan och fick min lön. Inte för att det spelar nån roll, jag gjorde det ju för att det var kul, men ändå. Får jag lön är det klart att jag tar emot den, liksom. Då frågade han om jag ville köra igen, och det vill jag ju, så han frågade om jag ville ta en quiz på en svensexa.

Han har ju en poäng i att jag förmodligen uppskattas mer än honom på en dylik tillställning. Och det verkar onekligen lite roligt att dra på sig nätstrumpor, högklackat och dansa in till saxofonmusik och se de besvikna (eller lättade?) minerna när jag byter till quizmasterrollen... Haha!

No comments: