Sunday, November 23, 2008

Idolskandal

Jag tror att jag har nämnt att i år är året när jag slutligen föll för Idol. Har följt det sen det var auditions. Sen är det inte alltid man kan kolla på det på fredagskvällarna, men reprisen på söndagsförmiddagen är en höjdare.

Och i fredags var det skandal. Anna åkte ut. Hon är faktist fantastiskt bra - hoppas hon får göra en skiva nu, för då köper jag den direkt. Jag menar, hon kan ju inte inte få skivkontrakt??! Och allt detta medan Johan "Jag-har-en-charmig-linlugg-men-ingen-utstrålning-eller-sångröst" Palm kan lita på sina fjortisfans och sitta kvar. Fnys (säger jag som inte har röstat en enda gång, men vad tusan, jag är ju inte hemma när programmet går!).

Fast de som är kvar är bra, förutom Johan. Fast han var faktiskt bättre än vanligt den här gången - men ändå. Hoppas på Alice och Kevin i Globen.

No comments: