Thursday, March 13, 2008

Glest

Av nån anledning så blir det inte så mycket bloggat nu för tiden. Känns som om det inte finns så mycket tid över. Tänkte sammanfatta mitt liv:

Innebandy - Det blir div 3 nästa år. Synd, men spelar mig inte så stor roll egentligen. Bortamatcher i Mellerud kan t o m bli lite roligt. Funderar dessutom på att investera i den mest onödiga lyxprylen jag hittills velat ha i mitt liv: En motivlackerad hjälm med samma mönster som min tröja.

Fotboll - Jag trodde inte att det skulle bli nån fotboll för mig i år, men det blir det. Jag ska rodda GSIF:s b-lag. Blir nog lagom. Känner absolut ingen lust att spela på riktigt.

Jobb - Har blivit såld till SAAB Microwave och börjar efter påsk. Komponentingenjör, lite så där lagom otekniskt.

Annars händer det lite saker då och då. Var på kvartsfinal mellan Frölunda och Färjestad i tisdags, och som vanligt när jag är och kollar så fick FBK stryk. 0-2 efter 35 sekunder, då kändes det som om det skulle bli en lång kväll. "Har ni åkt från Karlstad?" frågade herren bredvid mig efter andra målet. "Nej, vi bor i Göteborg", svarade jag, "och vi har inte betalat för biljetterna heller..." - tack och lov!

No comments: