Friday, March 28, 2008

Fredagseftermiddag

Segt nu. Jag har fått en hel del gjort med testprogrammet till BoTech, men jag lyckas inte få det ordinarie programmet att funka i releaseversion. Alltså har jag kommit av mig lite. Det är ju ändå fredageftermiddag, och jag har en hel del planerat.

Först och främst så ska jag se till att få tag i nycklarna till lägenheten. Pernilla är ju svår att få tag i som vanligt, men jag vill verkligen ha dem. Sen ska jag nog på AW på Excet. Kalle mailade och frågade, och när jag fick med mig Frida så lät det som en bra idé. Egentligen borde jag gå till Systemet och handla inför morgondagens Buråsfest också, men det får vänta till imorgon.

Hoppas bara jag är i form för inomhusfotboll imorgon kl 9, med förkylning och allt. Drinkarna på Excet är ju inte att leka med, heller. Fast å andra sidan var det inte alls många anmälda än (till fotbollen, alltså). Får se hur det blir.

No comments: