Thursday, March 20, 2008

Tji SAAB

Det blir visst inget SAAB för mig. Överchefen var stenhård och ville inte betala det begärda priset för mig, trots att vi hade gått ner. Eftersom jag inte blir så ledsen över att få vara kvar på kontoret ett tag till så var det bara för Thomas att köra hårt och säga "Nej, då får det vara". Stackars Johan som är mellanchef, han behöver verkligen folk, men det verkar inte has chef begripa. Nåja, nu slipper jag åka till Delsjömotet på tisdag. Detär helt okej för min del. Dessutom har Botech börjat bli roligt nu, dels för att det mesta funkar, och dels för att jag helt plötsligt insåg att jag faktiskt förstod mycket mer än jag trodde, en direkt följd av att Kalle försvann till Ericsson och jag var tvungen att försöka förklara för nye Patrik.

Nu är det påsk. Ska bli skönt. Har inte så mycket inplanerat, mer än lunch med efterrättsbuffé på Incontro på lördag och middag med Hanna och Nicholas på söndag. Kanske packa lite inför flytten också.

No comments: