Thursday, March 27, 2008

Snuva

Det har snöat mer. Den ligger faktiskt kvar nu. Fast dagtid är det oftast ett par plusgrader, så snart borde det vara borta igen.

I morse åkte Johan till USA. Jag är lite avundsjuk. Sen hade jag gärna fått lite flytthjälp. Jag kommer att få nyckeln till nya lägenheten imorgon, så jag tänkte köra några vändor ihop med Frida på lördag. Även om man inte får med så mycket på en gång så är det skönt att bli av med lite grejer. Det är ju småplocket som jag kör nu, och det är ändå det som tar längst tid att få bort annars.

Snuva, ja. Det har jag. Har nog blivit sjuk efter middagen med Hanna och Nicholas, de var ju krassliga båda två. Som tur är känner jag mig inte risig på riktigt, men jag hoppade ändå innebandyträningen ikväll. Förkylningen var bara en liten del, mest beror det på att jag inte är så road av mixedträningar (herrarna är för bra, plus att det inte är så roligt med bara spel) och på min stukade fot. Det är konstigt, jag spelade ju ändå de sista matcherna med den stukad, men nu känns den mycket sämre. Kan bero på att jag håller på och stukar upp den en gång i veckan på badminton, förstås.

No comments: