Thursday, April 9, 2009

Lindchen kehrt zurück

Nu har jag typ packat inför Grazresan imorgon. Åtminstone lagt fram kläderna som ska med, däribland dagens fynd: En blårutig blus/tunika i mjukaste bomull, inhandlad för att täcka min 28-åriga rumpa när jag har på mig mina denimleggings (eller jeanstights, som jag skulle vilja kalla dem) avsedda för flickor ungefär hälften så gamla som jag.

Vädret är dock en liten orosfaktor som gör det svårt att packa. Enligt SMHI ska det vara sisådär 13-15 grader (kallare än hemma, fuck), men nån tjänst som Johan kollade in sa omkring och över 20 grader. Det är trots allt rätt stor skillnad. Fast det får lösa sig.

Jag ska träffa Angelica imorgon kväll och Astrid på söndag kväll. Jag borde ha med nån present, men glömde det förut... Och nu är jag så genuint monstertrött att det inte kommer på fråga. Får försöka hinna handla kexchoklad imorgon innan vi drar. Flyget går kl 12, så det borde hinnas med.

No comments: