Wednesday, April 22, 2009

Tid köpes

Pust, när ska man ha tid??? Just nu går verkligen allt i ett i ett i ett. Det är klart att massor är mitt eget fel, det är ingen som tvingar mig att spela badminton på tisdagar, men det är ju kul och man måste ju röra på sig... Och det gäller för väldigt mycket jag gör. Det är ju kul.

Men det är fotbollsmatcher som ska styras upp och innebandystyrelse som ska roddas och möhippor som ska planeras (med tema, puh, även om Johan är av en annan mening så är jag definitivt inte förberedd för en fest i 80-talets neontecken, och att dra ner på stan och handla sig nåt är det inte tal om) och övertid som ska jobbas och omsitsar och övergångar, och privatekonomi och deklarationer och dessutom måste blommorna vattnas, strax efter att tvätten har hängts, och eftersom underläggen på balkongbordet blev glömda utomhus hela vintern har de möglat så jag måste köpa nya.

Jag tror jag är lite stressad för tillfället. Som sagt, mycket är mitt eget fel. Men kan jag inte få lite bonustid??? Snälla? Jag viiiill!

Förresten, sa jag att svärmor kommer på fredag också?!

No comments: