Thursday, January 29, 2009

Trött vecka

Jag har varit ovanligt trött den här veckan - det började redan i tisdags. Sen har det bara blivit värre eftersom jag aldrig riktigt har haft tid att sova ut. Igår när jag hade kunnat tyckte Johan att vi skulle se på film, och Slumdog Millionaire var så himla bra att jag var tvungen att se klart. Filmen rekommenderas!

Hade tänkt jobba länge igår för att bli klar med min testning, men det fanns just inget att testa. Det hade jag haft idag, men kunde inte stanna länge eftersom jag ska träna och kände att jag var tvungen att sova innan, och det har jag gjort nu. Jätteskönt!

Antar att långjobbardagen blir imorgon i stället. Jag har visserligen inte planerat in nåt (AW, kanske), men det är inte heller så att det står "sitta i lilla labbet och nörda sig" i kalendern på fredagkvällen heller. Hoppas det blir klart fort.

No comments: