Friday, December 5, 2008

Pros and cons

Bra med knark:
  • Jag blir pigg och glad och känner mig som en normal människa!
  • Jag blir grym på innebandy. Jag var magisk på gårdagens träning - det är trots allt dopingklassat, det där jag stoppar i mig.
  • Jag kommer att bli smärt och vältränad eftersom jag har mycket mer ork på kvällarna och alltså kan komma mig för att gå ut och springa och så och inte bara gå på lagträningar.
Dåligt med knark:
  • Det där med p-pillren...
  • ...fast å andra sidan så tror jag att medicinen gör att halsen svullnar igen på mig. Det har känts så de senaste dagarna i alla fall. Det kan hända att jag måste byta, och då kanske jag får en medicin som inte dödar hormoner.
  • Jag har inte hittat den optimala doseringen än. I onsdags och igår hade jag svårt att somna på kvällen, så jag har minskat lite i taget. Idag var jag å andra sidan så trött att jag slockande i soffan framför tv:n, vilket är tämligen normalt men långt ifrån hur jag har känt mig de första dagarna med knark. Kan å andra sidan bero på att jag borde ha sömnbrist idag. Ska mixtra mig fram lite till.

No comments: