Sunday, April 20, 2008

Dagen efter

Jag har lite huvudvärk. Tur jag tog med den goda saften från gamla lägenheten.

Ohmsitsen var ungefär som väntat. Fint väder, men brännboll verkar tappa sin tjusning från år till år. Håller jag på att bli gammal?! Vinet var av den sämre standarden. Fast det hindrade tydligen inte mig, för jag lyckades bli apfull på en drink, en öl och en shot - och så vinet, som jag inte trodde att jag hade druckit särskilt mycket av. Måste ha varit en vanföreställning. Eller en vinföreställning, hihi.

Hade det inte varit för att Erik Lundesjö ringde från KL-omsitsen hade jag nog dragit hem, men nu tog jag en sväng förbi där på väg till vagnen. Kul att träffa honom och Pata och Holm, framför allt. Fick dessutom nys om ännu en unge på g, den här gången en som kommer att heta Sigholm i efternamn. Oj!!!

Jag kom hem nån gång före ett. Jag ska spela fotboll klockan fyra, seriepremiär, så jag hoppas kunna kurera huvudvärken med saft och lägenhetspyssel till dess.

No comments: