Saturday, April 26, 2008

Flyttstäda

Vi har flyttstädat i torsdags, igår och idag. Vi trodde att det skulle bli klart idag, men efter att jag inspekterat Johans badrumsstädning så kunde jag bara konstatera att det nog får bli nån timme imorgon med. Han förstod inte alls vad jag snackade om.

Så nu är han på Byggplatsen, och jag tänkte förbereda mig för kvällens GSIF-fest. Är väl egentligen inte supersugen, men då kan det å andra sidan hända att det blir kul. Det kommer i alla fall vara en massa människor där som jag inte känner, och det kan ju vara trevligt som omväxling.

På jobbet har jag haft sällskap av Göran i labbet de sista dagarna. Jobbet blir otroligt mycket roligare då. Synd att han redan är såld till Volvo bussar. På tal om jobb, förresten, så hade vi ju bowlingkväll med Erics grupp i onsdags. Eftersom det var bowling det handlade om var jag tvungen att dricka massor av öl för att ha en ursäkt för mitt usla spel, och man kan väl säga att det hela kulminerade/urartade vid halv elva med en Long Island. Sen minns jag inte så mycket mer, mer än att jag inte hittade busskortet när jag skulle hem (konstigt, det låg i den andra jackan) och att jag slutligen trillade på bussgolvet. Classy.

No comments: