Wednesday, April 9, 2008

Inte bara flytt

Igår röjde jag upp efter målandet, som blev riktigt bra på det hela taget. Det finns en ful blå fläck i ena takhörnet, får se om jag orkar göra något åt det. Tejpen överst på fondväggen var också svår att få bort eftersom den sitter på en kabellist, så den lämnar jag nog över till Johan (bättre räckvidd). Nu är det mest packa som gäller framöver.

Annars är den stora nyheten att Jenny ska få barn! Jag blev alldeles chockad, men glad för henne. Lite läskigt att nån så nära ska få barn. Visserligen har ju både David och Malin ynglat av sig, men nu kom det ännu närmare, på något sätt. Spännande, i alla fall.

Jobbet är tråkigt nu. Grejar med MCU:n och klockor, men jag vill göra annat. Det är väl inte lika mycket rastlöshet som förra veckan, men jag är så trött och slö...

Och så är det årsdebut för fotbollen ikväll. Första b-lagsträningen med gänget. Hoppas det blir kul, har ju inte varit ett dugg sugen så här långt, men vi kände att vi nog var tvugna att hitta på något eftersom seriepreiären är den 20:e.

1 comment:

JenJen said...

Ja, vi börjar visst bli gamla. Vi tyckte det var lika bra att passa på :-) La till dig som favvo i bebbe-bloggen så nu ska jag bli en mer frekvent besökare! Kram!