Saturday, January 23, 2010

GSIF:s verksamhetsberättelse 2009

Det är några år sen nu som jag var engagerad i GSIF:s styrelse, det har ju varit b-laget som gällt det sista. Så jag brydde mig väl egentligen inte så mycket när kallelsen till årsmötet kom häromdagen, men jag tänkte att jag skulle läsa verksamhetsberättelsen för att se om de hade kommit ihåg oss eller ej. Så här stod det:

B-laget

Damernas sjumanna lag visade sann GSIF anda och vann sin serie. En av höjdpunkterna under denna fantastiska säsong var att B-lagets lagledare Linda Ivarsson gjorde 3 mål under säsongen och de två sista gjordes i säsongens sista match vilket även gjorde att Linda gick om hennes backkollega Malin Heiwall i antal gjorde mål.


Hahaha, det är inte ens jag som har skrivit det - kul att min ambition från Björkåsmatchen var så tydlig...

No comments: