Friday, October 16, 2009

Incontro - igen

AW med Altran ikväll. Incontro igen. De är så kära i det där stället. Det ligger lite för nära kontoret, helt enkelt.

Det är ju okej, men ändå inte helt... Kommer man efter halv sex måste man stå i kö för att komma in. Det är jättekö till damtoan. Servicen är bristfällig (jag gav upp sista ölen eftersom ingen var intresserad av att sälja till mig). Maten är visserligen väldigt god, men en grönsakssoppa är väl ändå ingen AW-mat?? Och sen är det inte så himla billigt heller, även om det inte spelade så stor roll ikväll eftersom Altran bjöd till att börja med.

Fast sen är det klart att det är trevligt, även om vi just ikväll inte var så himla många. Jag gav upp strax efter nio när jag hade försökt köpa öl till mig och Challe i tio minuter och blev helt ignorerad. Då hade alla andra gått, så vi gav också upp. Gjorde väl inte så himla mycket, trodde knappt att jag skulle orka alls. Fast det brukar man å andra sidan alltid göra på fredagar på nåt mystiskt vis.

No comments: