Friday, February 13, 2009

Inte så flashig fredag

Trött. Vaknade med halsont i morse, säkert på grund av handskakande och kramande på CHARM. Och kanske på grund av sömnbrist - också CHARMs fel. Nu är jag hungrig också. Fast eftersom jag är tröttare än hungrig och dessutom vill ha god mat eftersom jag är sjuk och vill cocoona så väntar jag nog.

Fast nya skor har jag, efter att ha upplyst Din Sko att det inte är okej att skosulor inte håller längre än ett halvår. Alltså, mina gamla boots hade gått sönder under, jag gick och lämnade tillbaka dem och så fick jag tillgodokvitto på hela 250 spänn. Sen var jag ju tvungen att köpa nya skor, så jag köpte ett par nästan exakt likadana på rean för 200 kr. Dock inte på en av affärerna som tillgodokvittot gäller på. Så nu måste jag hitta skor på Nilson, Jerns eller Skopunkten som jag vill ha. Inte från Din Sko, för då går sulorna sönder. Tur att kvittot gäller i fem år.

No comments: