Wednesday, June 10, 2009

Hemligt studiebesök

Igår var jag på hemligt studiebesök för Altrans räkning. Vi är med och offererar på ett stooort projekt, och för att få lite bättre möjligheter så åkte jag och Challe på studiebesök igår för att lära oss lite mer om det det gäller.

Och ja, det var superintressant. Hoppas vi får projektet, hade gärna jobbat mer med det! Men än är det, som sagt, hemligt. Schhhh.

Fast det hade ju sitt pris. Halv sex igår morse gick jag hemifrån för att kunna bli upplockad av Challe vid Korsvägen tio i sex. Sen var det full fart hela förmiddagen, tillbaka på Volvo halv två (rakt in på möte), jobba till sex. Det andra klockan sex. Jag hade inte haft några som helst problem med att stanna nån timme till, men jag skulle träffa Frida och hinna äta med henne innan badmintonen klockan åtta.

Idag är jag inte alls pigg. Hade trots det för avsikt att göra ett riktigt långpass på jobbet för att få undan lite, men det visade sig att fotbollen började klockan sju och inte åtta som jag trodde. Så jag åkte hem en stund efter sju, precis så att jag missade första halvlek. Trots allt en dryg elvatimmarsdag.

No comments: