Wednesday, February 10, 2010

Inför Serre Chevalier

Nu skrivs det packlistor och så ska jag packa inför fredagens resa till Serre Chevelier. Ska bli intressant, har ju inte åkt skidor i Frankrike eller ens varit där sen klassresan i sexan.

Så jag har lite reservtid imorgon kväll och lite till fredag förmiddag innan bussen går halv tolv. Kan nog behövas, för jag behöver ta mig till ett apotek som har knark hemma (dvs inte Nordstan, för där var jag idag) och så har jag lite kläder som behöver hämtas upp. Och så måste jag komma på nån matsäck som gör sig bra en massa timmar på buss.

Åh, vad roligt det ska bli! Ser fram emot enorm utveckling, trevliga spelkvällar och kanske, kanske en och annan festkväll... Fast jag är ju inget bra på det, det får erkännas. Inte när jag åker skidor.

No comments: